Marketing na rynku międzynarodowym Grzegorczyk

Marketing na rynku międzynarodowym Grzegorczyk

Zapowiedź książki Marketing na rynku międzynarodowym Grzegorczyk

Autor: Wojciech Grzegorczyk,
Wolters Kluwer Polska
Isbn: 9788326440847
Wydanie: 4/2018 Stron: 278


Inne działy: Plan kont 2018, Podatki 2018, Kadry i płace 2018, Ceny transferowe,



Wysyłka

Podręcznik przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.
Grzegorczyk wyjaśnia w podręczniku:
- w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,
- jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
- jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
- jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
- na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
- jak należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.