Zarządzanie kompetencjami Teoria i praktyka

Zarządzanie kompetencjami Teoria i praktyka

 

99 zł 75.40 Bestseller

Autor: Tadeusz Oleksyn,
Wolters Kluwer Polska
Isbn: 9788381240475
Wydanie: 3/2017 Stron: 396


Inne działy: Plan kont 2018, Podatki 2018, Kadry i płace 2018, Ceny transferowe,



Wysyłka

Książka jest też bogatym źródłem wiedzy dla teoretyków zarządzania, studentów i wykładowców. Zainteresuje także osoby luźniej związane z zarządzaniem, które chciałyby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i w ich kraju oraz lepiej zarządzać własnym potencjałem i życiem zawodowym, a zwłaszcza rozwojem.

Jakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami?
- Które kompetencje są kluczowe?
- Jak najlepiej budować zespół?
- Jak być przywódcą akceptowanym?
- Przewodzenie oparte na przymusie czy "przewodzenia bez przewodzenia"?
- Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?

Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania:

- organizacji jako całości,
- przywódców, z uwzględnieniem modeli przywództwa i cech osobowościowych,
- pracowników merytoryczno-wykonawczych, operacyjnych, menedżerów oraz specjalistów,
- poszczególnych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw,
- przedsiębiorców - właścicieli małych i dużych firm.

Osoby zainteresowane praktycznymi, skutecznymi metodami zarządzania w biznesie (i nie tylko) znajdą tu m.in:

- sposoby tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w dużych i średnich organizacjach
- dobre praktyki związane z rozwojem kompetencji własnych (self-management).